Splošni pogoji

Vaš trgovec in pogodbeni partner:

PODJETJE

Skrajšana firma: NATURMAR D.O.O.
Sedež: ZAGREBŠKA CESTA 83A
Poslovni naslov: ZAGREBŠKA CESTA 83A
Identifikacijska številka za DDV: SI40716759
Matična številka: 6491375000
Vpisan v sodni register: 15.11.2013

Kontakte informacije, pomoč

V kolikor imate kot kupec ali uporabnik spletne trgovine kakršnakoli vprašanja glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine ali pa zgolj potrebujete več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrnete na nas preko:

  • elektronskega naslova: info@naturmar.si
  • telefonske številke: 041569143 ali se
  • oglasite osebno na sedežu podjetja na naslovu Zagrebška cesta 83a

Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Spletna trgovina izpolnjuje vse zahteve in predpisane pogoje v skladu s področno zakonodajo in pravom Evropske unije tudi na področju varstva osebnih podatkov (GDPR).

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA     

SPLOŠNO / VELJAVNOST

1.1 Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www@naturmar.si (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse elektronskega poslovanja ter drugo relevantno področno zakonodajo.

1.2 S spletno trgovino upravlja družba Naturmar d.o.o., NASLOV, Slovenija, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. spletna trgovina).

1.3 Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju: tudi kupec spletne trgovine) ter poslovni odnos med ponudnikom/spletno trgovino kot prodajalcem in uporabnikom kot kupcem. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini. Kot kupec se razume tudi vsaka pravna oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini v skladu z določili teh pogojev, ki veljajo za pravne osebe (podjetja).

1.4 Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini oz. lahko zanj kupec opravi spletni nakup na spletni strani www@naturmar.si. Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine, v kolikor se kupec in ponudnik pisno ne dogovorita drugače. Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu s pravnim redom Republike Slovenije.

1.5 Za posamezno naročilo veljajo Splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne druge pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik.

1.6 Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

1.7 Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato prodajalec predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Spremembe splošnih pogojev veljajo od datuma, ko prodajalec na svoji spletni strani objavi nove pogoje. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

1.8 Splošni pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese, shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.

2 DOSTOPNOST INFORMACIJ / POVZETEK ZAKONODAJE

2.1 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrski podatki)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3 CENE/VELJAVNOST PONUDBE

3.1 Za naročila v naši spletni trgovini veljajo cene, navedene ob oddaji naročila. Navedene cene so končne cene, kar pomeni, da vključujejo predpisano stopnjo DDV. Davčni odstotek (DDV-ja) je odvisen od kupčevega statusa (fizična ali pravna oseba), lokacije/sedeža končnega kupca ter ostalih pogojev, ki so podrobno navedeni in jih najdete na podstrani »DDV«.

3.2 Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila.

3.3 Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

3.4 Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave in pošiljanja se obračunajo že med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila še pred elektronsko potrditvijo naročila. Pri prodaji in dobavi blaga potrošnikom zunaj EU lahko država kupca zaračuna dodatne stroške carinskega postopka, carine in davščin, kar krije kupec.

3.5 Redne cene so cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja in so kot spletne cene dostopne vsem uporabnikom spletne trgovine. Akcijske cene so cene, ki veljajo za kupce v spletni trgovini v času akcije.

3.6 Prodajalec si prizadeva kupcu zagotoviti najugodnejšo ceno na tržišču. Našo ceno si bomo prizadevali izenačiti z najnižjo ceno enakega izdelka s strani pooblaščenega trgovca, vendar slednje ne sme biti v nasprotju s cenovno politiko proizvajalca izdelka. Konkurenčna cena mora vsebovati tudi vse spremljajoče stroške (pakiranja, dostave…). Izenačitev cene vam ne bomo mogli ponuditi, v kolikor: - lastnosti izdelka niso enake izdelku na naši spletni strani; - se izdelka v povezavi, ki jo je stranka poslala, ne da naročiti; - izdelek ni originalen, ni nov, je poškodovan ali obnovljen; - bi takšno ravnanje pomenilo ravnanje v nasprotju s cenovno politiko proizvajalca izdelka; - v kolikor bi naročilo preseglo okvir običajnega naročila za potrebne gospodinjstva oziroma v drugih utemeljenih razlogih. Na ponujeno najnižjo ceno kupec ne more uveljavljati dodatnih znižanj oz. popustov (npr. kuponov, popust na predplačilo, redni popust…).

3.7 V posebnih primerih, ko se npr. zaradi tehničnih posebnosti ipd., cena ob izdelku ni prikazana, lahko kupec s klikom na izbrano polje pošlje prodajalcu povpraševanje, prodajalec pa bo kupcu v najkrajšem možnem času zagotovil potrebne informacije glede cene.

3.8 Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen oz. se pri ceni artikla pojavi očitna napaka. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo kupec o slednjem in o morebitnem odstopu od pogodbe nemudoma obveščen.

4 NAČINI PLAČILA

4.1   V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:

  • plačilni sistem PayPal (za izvedbo plačila bo kupec preusmerjen na stran PayPal)
  • plačilo po predračunu/predplačilu se izvede na transakcijski račun prodajalca (ki bo kupcu posredovan na njegov elektronski naslov takoj po prejetju naročila)
  • plačilo s kreditnimi karticami (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)
  • plačilo na odlog (za pogodbene stranke)

4.2   Več o plačilnih metodah in pogojih le teh, si lahko preberete v nadaljevanju in na podstrani »PLAČILO«, kjer je boste našli tudi natančna preglednico načinov plačil po državah ter kratek opis za vsak način plačila.

5 STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA

5.1 Dostava blaga na dom oz. na izbrani naslov se vrši preko podjetij GLS, DHL, DPD, UPS in Pošta Slovenije. Ponudnik pošlje kupcu naročene artikle na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu (naslov za dostavo). Blago lahko prevzamete tudi osebno na naslovu Naturmar d.o.o., Zagrebška cesta 83a , Slovenija.

5.2 Ponudnik lahko dostavlja izdelke iz spletne trgovine v vse cone oz. države, navedene na podstrani "Dostava", ob upoštevanju navedenih pogojev, stroškov dostave, načina dostave ter roka dobavljivosti. Kupec je med postopkom, kot tudi pred zaključkom postopka nakupa seznanjen z (možnim) področjem dostave oz. omejitvami glede dostave, dostavnim rokom in natančnimi stroški dostave blage oziroma pošiljanja.   

5.3 Stroški dostave oz. pošiljanja se ob nakupu obračunajo v skladu z izbrano metodo pošiljanja in glede na naslov kupca, in jih krije kupec. Več o stroških dostave izveste tudi na povezavi "Dostava", kjer je kupcu omogočen natančen vpogled v pogoje in stroške (CENIK) DOSTAVE.

5.4 V primeru dostave blaga izven držav EU lahko nastanejo tudi dodatni stroški. Takšni stroški so na primer stroški, ki nastanejo pri transakcijah oz. stroški povezani z izvedbo plačil (stroški nakazila, menjave valut ipd.) ter morebiti stroški v zvezi s carinskimi postopki, carine oz. uvozne takse in druge dajatve/davščine po predpisih v državi naslovnika. Za tovrstne stroške prodajalec ne more odgovarjati in jih v celoti krije kupec.

5.5 Pri pošiljanju se trudimo, da je rok dostave čim krajši in da vse kupljene artikle, ki so na zalogi, odpošljemo najkasneje v roku 48 ur od spletnega naročila na sporočen naslov za dostavo. Dostavni rok/dobavljivost je določno opredeljen pri posameznem artiklu. V kolikor za plačilno metodo izberete plačilo po predračunu/predplačilo, bomo produkt lahko odpremili šele, ko prejmemo vaše plačilo/nakazilo. V primeru, ko artikli niso na zalogi, vas o načrtovanem datumu dostave obvestimo ob samem artiklu. Dobavni roki le izjemoma presegajo 4 tedne, razen v primeru težje dobavljivosti blaga (npr. v času novoletnih praznikov, času letnih dopustov), ko se rok lahko podaljša, o čemer boste kot kupec obveščeni na vaš elektronski naslov. Enako velja tudi v primeru sklenitve individualnega dogovora s kupcem. V zelo redkih primerih se lahko zgodi, da se zaradi spremembe s strani dobavitelja pogoji dobave spremenijo, o čemer bo kupec nemudoma obveščen. V primeru, da je sprememba dobavnega roka nesprejemljivo dolga (npr. več kot sedem tednov), ponudnik omogoča kupcu odstop od naročila oziroma bo kupcu ponudil čim ugodnejšo možnost spremembe naročila.

5.6 V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov (višja sila in drugo) ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila.

5.7 V primeru, da kupec prejme blago za katerega meni, da je utrpelo poškodbe med dostavo, vam svetujemo, da tako poškodovani paket zavrnete ali pa o tem nemudoma obvestite ponudnika na e-poštni naslov info@naturmar.si in opišete situacijo. Kupec naj artikel skupaj z embalažo poslika in shrani v enakem stanju kot ga je prejel, z namenom dokazovanja pri uveljavljanju škode pri kurirskem podjetju. Kupec naj si prav tako zabeleži čas dostave in po možnosti tudi ime ter priimek dostavljavca pošiljke. Vse navedene informacije bodo služile lažjemu uveljavljanju odškodninskega zahtevka pri kurirski službi.

5.8 Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja in dobave izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

6  NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

6.1 Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem, nemškem ali angleškem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini ponudnika.

6.2 Ponudnik si prizadeva in je usmerjen v zagotavljanje čim krajših dostavnih rokov in čim večjega števila artiklov na zalogi, da bi kupcem zagotavljal čim krajši čas od nakupa do prejema artiklov. Stanje dobavljivosti je navedeno ob posameznem artiklu.

6.3 Obiskovalec spletne trgovine lahko nakup v spletni trgovini opravi kot registriran uporabnik, lahko pa pošlje povpraševanje oziroma blago naroči tudi po telefonu (oz. elektronski pošti). Registracija pomeni prvi vpis v bazo podatkov, kjer obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika/registriranega kupca. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled oz. postopek prijave vpisati le elektronski naslov in geslo. Kupec lahko registracijo oziroma prijavo na portalu ponudnika izvede tudi preko povezave »Prijava«. Uporabnik lahko svojo registracijo iz spletne trgovine prekliče tudi tako, da preklic registracije sporoči pisno na naslov info@naturmar.si. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse morebitne še neporavnane obveznosti.

6.4 Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali po telefonu podjetja, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno. Kupec svoj preklic naročila ponudniku sporoči na e-naslov: info@naturmar. Artikli ostanejo v lasti ponudnika vse dokler plačilo ni izvedeno v celoti.

6.5 Ponudnik kupcu za naročene artikle posreduje račun skupaj z naročenim artikli oziroma kupcu pošlje izdan račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel ob registraciji oz. ob naročilu, oziroma pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo povezavo do računa, ki si ga lahko kupec prenese in shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo.

6.6 Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

6.7 Postopek nakupa:

Dodajanje izdelka v košarico: Kupec lahko izdelek doda v nakupovalno košarico na način, da na prikazu izdelka izbere želeno varianto izdelka z želenimi specifikacijami ter klikne na gumb košarica.

Pregled nakupovalne košarice (po želji): Ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko to stran uporabi za pregled produktov v košarici, za izračun stroškov dostave, kupec pa lahko uveljavi tudi morebitni popust. Prav tako lahko kupec ureja tudi število izdelkov, ki jih želi v nakupovalni košarici ali nekatere od njih iz nje odstrani, spremeni količino, itd. Do nakupovalne košarice lahko kupec dostopa s katerekoli strani spletne trgovine tako, da klikne na ikono »Košarica«, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Pregled nakupovale košarice pred nakupom ni nujen, zato lahko ta korak pri izvedbi naročila kupec preskoči.  Po tem, ko je kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, lahko do blagajne vedno dostopa neposredno iz katerekoli strani na spletni strani.

Blagajna (dostava in način plačila, pregled nakupa): Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo, izbere možen način dostave (kjer se kupec seznani s možnostjo področja dostave in dostavnim časom, zavarovanjem in sledenjem pošiljke), uveljavlja morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski boni oz. boni s popustom) in določi način plačila. Na to stran lahko kupec pride tudi iz katerekoli spletne strani spletne trgovine, na način, da se z miško pomakne do nakupovalne košarice v zgornjem desnem kotu, s klikom na nakupovalno košarico pa se bo kupcu prikazal tudi gumb ''Blagajna''. V tem koraku lahko kupec še enkrat pregleda nakup - preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

Plačilo (obdelava plačila)/potrditev nakupa: Ko kupec izpolni vsa polja in klikne na gumb "Potrdi" bo preusmerjen še na niz spletnih strani za plačilo – ali na strani za obdelavo kreditnih kartic ali na posamezen plačilni sistem. Kupca spletne strani vodijo pri postopku plačila, glede na izbrano plačilno metodo. Vse strani, na katerih so obravnavani plačilni podatki, so šifrirane in zaščitene z varnostnimi certifikati. S klikom na gumb "Potrdi" kupec zaključi postopek nakupa. V kolikor je kupec kot način plačila izbral plačilo po predračunu – preko nakazila, bo kupcu posredovan PDF predračun z vsemi podatki za nakazilo. Ko kupec izvrši nakazilo po predračunu in ponudnik prejme sredstva na račun, je nakup zaključen in bo ponudnik nadaljeval z naročilom. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu, plačilu in dostavi (predvidenem datumu pošiljanja artikla/artiklov). Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

6.8 Vsak izdelek je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

6.9 Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov ter zagotovitev  ustreznih slik vseh prodajnih artiklov na svoji spletni strani. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.

7 VRAČILO BLAGA

Pravica kupca do odstopa od pogodbe (brez razloga)

7.1 Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kljub zakonskemu roku vam podjetje Naturmar d.o.o. zagotavlja daljši rok za odstop od pogodbe, in sicer kar 30 dni.

7.2 Za uveljavitev pravice do odstopa morate z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov Naturmar d.o.o., Zagrebška cesta 83a, Slovenija ali po elektronski pošti info@naturmar. Odstop od pogodbe oz. vračilo izdelkov lahko enostavno uredite tudi v meniju »Moj račun« -> NAROČILA, kjer v okviru posameznega naročila izberete izdelek, ki ga želite vrniti in nam preko klika na ikono »Pošlji zahtevo za vračilo izdelka« posredujete vašo izjavo.

7.3 V primeru odstopa od pogodbe, kot kupec krijete le stroške vračila blaga. Prodajalec pošiljk z odkupnino ne sprejema.

7.4 Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik/oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik).

7.5 Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov podjetja Zagrebka cesta 83a, Slovenija.

7.6 Kupec mora prejete artikle vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek brez kupčeve krivde poškodovan, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Do odstopa od pogodbe in povrnitve kupnine je kupec upravičen le, če je artikel v enakem stanju kot nov (nepoškodovan, v nespremenjeni količini) in v originalni embalaži ter z vso pripadajočo opremo, navodili, priročniki, oziroma z vsem kar sodi k artiklu. Proizvajalec izdelka predpiše njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini), v nasprotnem namreč odstop od pogodbe ni možen. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Prav tako odstop od pogodbe ni možen, če je kupec morda že začel uporabljati izdelek ali če je pri izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal oz. montiral.

7.7 V primeru kakršnihkoli poškodb ali sledi obrabe, zmanjšani količini, in podobnih primerih, si ponudnik pridružuje pravico, da vračilo zavrne oziroma izplača le del kupnine. Ponudnik svetuje kupcem, da se pri pošiljanju odločijo za zavarovanje pošiljke in čim bolj pazljivo zapakirajo blago.

7.8 Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali v primeru individualnih ponudb. Možnost odstopa od pogodbe prav tako ne velja za kupce, ki so subjekti gospodarskega prava ali druge pravne osebe, za katere ne velja Zakon o varstvu potrošnikov.

7.9 Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne kupnino vsa prejeta plačila, razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja. Tako povračilo podjetje izvede z nakazilom na kupčev račun oz. z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, v kolikor je to zaradi njegove narave mogoče, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel, da želi povračilo denarja v obliki dobropisa pri naslednjem nakupu). Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

7.10 Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo, da nas pokličete, saj vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Odgovornost za stvarne napake

7.11 Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

7.12 Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku  dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti (oz. eno leto v primeru, da gre za nakup rabljenega artikla), odkar je bila stvar izročena.

Napaka na izdelku je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

7.13 Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti (oz. eno leto v primeru, da gre za nakup rabljenega artikla), odkar je bila stvar izročena. Podjetje prav tako ne odgovarja za morebitne stroške, ki bi kupcu/potrošniku neposredno ali posredno utegnili nastati zaradi stvarnih napak (kot so npr. stroški montaže, demontaže ipd.).

7.14 Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati po lastni izbiri: 1. odpravo napake, 2. vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, 3. zamenjavo blaga ali 4. vračilo plačanega zneska.

7.15 Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in predložitvijo kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Garancija

7.16 Garancijska doba za posamezne artikle je definirana s strani proizvajalca. Vsi izdelki v spletni trgovini ponudnika imajo veljavno garancijo proizvajalca. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu. Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Običajno je garancijsko popravilo ali menjavo najhitreje mogoče doseči na pooblaščenem servisu ali proizvajalcu, kljub temu pa pri ponudniku nudimo vsakemu kupcu pomoč pri urejanju vseh postopkov v zvezi z garancijo, v celotnem garancijskem obdobju. Pri uveljavljanju garancije je potrebno upoštevati vse garancijske pogoje, ki jih podaja proizvajalec.

7.17 Za pomoč pri uveljavljanje garancije se lahko kupec obrne na naslednji e-poštni naslov: Naturmar d.o.o., Zagrebška cesta 83a , Slovenija ali po elektronski pošti info@naturmar.si in sicer mora v sporočilu navesti naslednje informacije: artikel (serijska številka, če jo artikel ima), opis težave, datum nakupa v spletni trgovini ponudnika, št. računa in naslov. Ponudnik se bo v odgovoru potrudil, da kupcu opiše najboljšo možno rešitev za uveljavljanje garancije.

7.18 Garancija ne velja v primeru: fizične poškodbe; obrabe zaradi uporabe; napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

7.19 Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj artikla jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

7.20 Prodajalec ne odgovarja kupcu za stroške, ki bi kupcu/potrošniku utegnili posredno nastati zaradi napak na artiklu v garancijski dobi (npr. stroški montaže/demontaže artikla ipd.).

7.21 Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, vračila blaga, reklamacij oz. garancij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

8 ODDAJA ODPADNE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME (OEEO)

8.1 Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati.

8.2 Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko kupec brezplačno odda odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

9 NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

9.1 Postopek nakupa iz spletne trgovine za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba izbere opcijo kupujem kot pravna oseba in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.

9.2 Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev.

10 ODVEZA ODGOVORNOSTI

10.1 Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

10.2 Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni  odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

10.3 Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

10.4 Objavljene fotografije in video posnetki ne zagotavljajo lastnosti izdelka v celoti.

10.5 Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

10.6 Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

10.7 Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

10.8 Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

11 PRITOŽBE IN SPORI

11.1 Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko 041569143 ali po elektronski pošti info@naturmar.si. Kupec odda pritožbo preko spletne strani www.naturmar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

11.2 Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

11.3 Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

11.4 Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&ln….

11.5 Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

12 KOMUNIKACIJA

12.1.   Naturmar d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Naturmar d.o.o izrecno spoštoval.

12.2 Mnenja/komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.

12.3 Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje Naturmar d.o.o.

13 KONČNE DOLOČBE/UPORABA PRAVA IN PRISTOJNOST

13.1 Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu s pravnim redom Republike Slovenije. Pravo Republike Slovenije se uporablja za vsa pravna razmerja med strankami.

13.2 Če je naročnik oz. kupec subjekt gospodarskega prava oz. druga pravna oseba s sedežem na ozemlju Republike Slovenije, je za vse spore, ki izhajajo iz te pogodbe izključno pristojno sodišče po sedežu prodajalca. Enako velja tudi v primeru, ko je kupec subjekt gospodarskega prava oz. druga pravna oseba s sedežem izven ozemlja Republike Slovenije. Slednje pa ne izključuje možnosti prodajalca, da v primeru spora iz te pogodbe tožbo vloži tudi pri sodišču, na območju katerega ima kupec, ki je pravna oseba, svoj sedež.

13.3 Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila. Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.naturmar.si.

13.4 Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

14 VARNOST IN ZASEBNOST

14.1 Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.

14.2 Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju ter zbiranju in obdelavi vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z določili veljavne zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov.

14.3 Osebni podatki, zbrani v spletni trgovini, in sicer preko obrazcev, ki jih izpolni posameznik -  ali so kako drugače sporočeni upravljavcu - podjetju Naturmar d.o.o. (ime in priimek, e-mail, telefon, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto/kraj, država, vsebina nakupovalne košarice, IP) se zbirajo z namenom opravljanja osnovne dejavnosti Naturmar d.o.o. tj. spletna trgovina, in sicer za odgovor na povpraševanje, za pripravo in sklenitev pogodbe ter za samo izvajanje pogodbe. Ker je obdelava teh informacij nujna za izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov vrši že na podlagi dejstva, da kupec s ponudnikom vstopa v pogodbeno razmerje. Pravno podlago za zakonito obdelavo osebnih podatkov predstavlja izvajanje pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik na katerega se osebni podatki nanašajo, oziroma izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe.

14.4 Navedene osebne podatke bodo uporabljali zgolj pooblaščeni delavci Naturmar d.o.o. Osebni podatki kupca se bodo razkrili le naslednjim (pogodbenim) partnerjem oz. obdelovalcem podatkov, in sicer ponudnikom poštnih storitev oz. ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme oz. administratorju in skrbniku spletne strani ter ponudnikom računovodskih storitev.

14.5 Vse o vaših pravicah na področju varstva osebnih podatkov (GDPR, področna zakonodaja) si lahko dodatno preberete na podstrani »POLITIKA ZASEBNOSTI« oz. na spletni povezavi www.naturmar.si.

14.6 Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na strežnik ponudnika prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel osebne in transakcijske podatke, ki jih kupci pošiljajo v spletno trgovino.

14.7 Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja plačilna platforma Bankart. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

14.8 Več o varnosti in zasebnosti si preberite na »VARNOST IN ZASEBNOST« oz. na spletni povezavi www.naturmar.si.

Ti splošni pogoji veljajo od 06. 11.2021 dalje.