Aerodinamična krilca v slogu razreda MotoGP, ki so nameščena na vrhu glavnega oklepa, so bila zasnovana in razvita na podlagi tehničnih povratnih informacij ekipe Yamaha Factory Racing MotoGP. Krilca so izdelana iz ogljikovih vlaken, da so čim lažja, hkrati pa zagotavljajo trdnost in togost ter tako ne ustvarjajo le oprijema, temveč ponujajo tudi boljši občutek stabilnosti pri povratnih informacijah sprednjega dela.
R1 RACE

Osnovne lastnosti
Nova krilca, navdihnjena z MotoGP
Nova generacija sprednjih vilic KYB
Višja raven zavornih zmogljivosti sistema Brembo
Popolnoma prilagojen za stezo, z odstranjenimi vsemi cestnimi komponentami
Nova oprijemljiva prevleka sedeža
998cc 4-valjni agregat z linearnim navorom
Prefinjeni elektronski paket
Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire
Agregat
Tip agregata |
4-taktni, Tekočinsko hlajen, DOHC, 4-ventilski, In-Line Four-Cylinder |
Prostornina |
998 cm3 |
Vrtina x gib |
79,0 × 50,9 mm |
Kompresijsko razmerje |
13,0 : 1 |
Sistem podmazovanja |
Moker karter |
Tip sklopke |
Mokra, več-ploščna |
Sistem vžiga |
TCI |
Zagon |
Električni |
Prenos |
Konstantni, 6-prestav |
Končni prenos |
Veriga |
Uplinjač |
Vbrizg goriva |
Šasija
Okvir | Diamant |
Kot vilice | 24º |
Predtek | 102 mm |
Sistem prednjega vzmetenja | Teleskopske vilice |
Sistem zadnjega vzmetenja | (link povezava), Nihajna roka |
Hod prednjega vzmetenja | 120 mm |
Hod zadnjega vzmetenja | 120 mm |
Prednja zavora | Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm |
Zadnja zavora | Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm |
Prednja pnevmatika | 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic |
Zadnja pnevmatika | 190/55 ZR17M/C (75W) brez zračnic |
Dimenzije
Skupna dolžina | 2055 mm |
Skupna širina | 690 mm |
Skupna višina | 1165 mm |
Višina sedeža | 855 mm |
Medosna razdalja | 1405 mm |
Najmanjša oddaljenost od tal | 130 mm |
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) | 201 kg |
Prostornina rezervoarja za gorivo | 17 l |
Prostornina rezervoarja za olje | 4,9 l |