R1M

RM1 - Naturmar

Osnovne lastnosti

Karbonski oklep po vzoru modela M1

Elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS)

Öhlinsove protikavitacijske plinske vilice NPX

Lahek karbonski zadnji del

Vgravirana številka izdelave

Sistem zavornega krmiljenja (BC)

Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM)

Agregat z glavno gredjo z zamikom s prostornino 998 cm3

Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire

Sistem za nadzor moči (LCS)

Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 – zadnja pnevmatika, široka 190 mm

Ekskluzivna enota CCU omogoča brezžične nastavitve

6-osna inercijska merilna enota (IMU)

Visokotehnološke elektronske krmilne funkcije

Povpraševanje NAJEM

Pobližje spoznajte M1.

Podjetje Yamaha je v svet dirkanja za Veliko nagrado vstopilo pred 60 leti, v tem obdobju pa so tovarniška dirkalna motorna kolesa zmagala na več kot 500 dirkah za Veliko nagrado. Najnovejši R1M je bil izdelan na osnovi vseh izkušenj, pridobljenih na prvenstvih MotoGP in WorldSBK, zaradi česar je postal najbolj pre njeno motorno kolo, ki ga je podjetje Yamaha kadar koli izdelalo. R1M z izjemno zmogljivim agregatom z glavno gredjo z zamikom s prostornino 998 cm3 tako kot dirkalno motorno kolo M1 omogoča neenake intervale vžiga, ki zagotavljajo močan in linearen navor za razburljiv pospešek. Njegova napredna tehnologija elektronskega krmiljenja pa omogoča največjo stopnjo nadzora nad agregatom in šasijo, da lahko še močneje vozite na vsakem delu steze. Pri razvoju tega izjemnega dirkalnega motornega kolesa nismo sprejemali prav nobenih kompromisov, odlikujejo pa ga najnaprednejše elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS), protikavitacijske sprednje plinske vilice NPX, močne zavore ter lahek karbonski oklep v prenovljeni temno sivi in črni barvi Icon Performance.

Icon Performance

RM1 - Naturmar

Agregat

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, EURO5, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
Prostornina 998 cm3
Vrtina x gib 79,0 × 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 13,0 : 1
Maksimalna moč 147,1 kW (200,0 KM) pri 13.500 vrt./min
Maksimalen navor 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11.500 vrt./min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 7,2 l/100 km
CO2 emisije 168 g/km
Uplinjač Elektronski vbrizg goriva - EFI

Šasija

Okvir Aluminijast, Deltabox, Diamant
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja (link povezava), Nihajna roka
Hod prednjega vzmetenja 120 mm
Hod zadnjega vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika 200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic

Dimenzije

Skupna dolžina 2055 mm
Skupna širina 690 mm
Skupna višina 1165 mm
Višina sedeža 860 mm
Medosna razdalja 1405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 202 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 l
Prostornina rezervoarja za olje 4,9 l