Krasi ga moderna interpretacija legendarne in vpadljive belo-rdeče kombinacije, ki je bila uporabljena za prve modele Ténéré na Dakarjih. Na podlagi teh zgodnjih barv za Dakar je čisto prva serija XT600 Ténéré iz leta 1983 ponosno nosila to barvno kombinacijo: belo-rdeči kontrast, zlata platišča in dodatki Speedblock (prav tako navdihnjeni z zapuščino Dakar). Podrobnosti, kot so črne ročke krmila, zaokrožijo celoten dizajn.
Ténéré 700 Rally Edition

Osnovne lastnosti
Namenski reli sedež
Ozka, kompaktna in ergonomična oklep in sedež
Dušilnik Akrapovič
Zmogljiva plošča za zaščito agregata
Ščitnik hladilnika
Lahko jekleno cevno ogrodje z dvojno kletko
LED utripalke
Blazinice za oprijem
Ročaji za vožnjo po brezpotjih
Agregat
Tip agregata | EURO5, 4-taktni, 2-valjni, Tekočinsko hlajen, DOHC |
Prostornina | 689 cm3 |
Vrtina x gib | 80,0 x 68,6 mm |
Kompresijsko razmerje | 11.5 : 1 |
Maksimalna moč | 54 kW pri 9000 vrt./min |
Maksimalen navor | 68 Nm pri 6500 vrt./min |
Sistem podmazovanja | Moker karter |
Tip sklopke | Mokra, več-ploščna |
Sistem vžiga | TCI |
Zagon | Električni |
Prenos | Konstantni, 6-prestav |
Končni prenos | Veriga |
Poraba goriva | 4,3 l/100 km |
CO2 emisije | 100 g/km |
Uplinjač | Vbrizg goriva |
Šasija
Okvir | Jekleni cevni okvir, Dvojna kletka |
Kot vilice | 27º |
Predtek | 105 mm |
Sistem prednjega vzmetenja | Obrnjene teleskopske vilice |
Sistem zadnjega vzmetenja | Nihajna roka, (link povezava) |
Hod prednjega vzmetenja | 210 mm |
Hod zadnjega vzmetenja | 200 mm |
Prednja zavora | Hidravlični dvojni kolut, Ø 282 mm |
Zadnja zavora | Hidravlični enojni kolut, Ø 245 mm |
Prednja pnevmatika | 90/90–21 M/C 54V |
Zadnja pnevmatika | 150/70 R 18 M/C 70V |
Dimenzije
Skupna dolžina | 2370 mm |
Skupna širina | 905 mm |
Skupna višina | 1455 mm |
Višina sedeža | 875 mm |
Medosna razdalja | 1595 mm |
Najmanjša oddaljenost od tal | 240 mm |
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) | 204 kg |
Prostornina rezervoarja za gorivo | 16,0 l |
Prostornina rezervoarja za olje | 2,6 l |