Krasi ga moderna interpretacija legendarne in vpadljive belo-rdeče kombinacije, ki je bila uporabljena za prve modele Ténéré na Dakarjih. Na podlagi teh zgodnjih barv za Dakar je čisto prva serija XT600 Ténéré iz leta 1983 ponosno nosila to barvno kombinacijo: belo-rdeči kontrast, zlata platišča in dodatki Speedblock (prav tako navdihnjeni z zapuščino Dakar). Podrobnosti, kot so črne ročke krmila, zaokrožijo celoten dizajn.
Ténéré 700 Rally Edition
Osnovne lastnosti
Dediščina bele barve
Namenski reli sedež
Dušilnik Akrapovič
5-palčni barvni zaslon TFT z mobilno povezljivostjo
Nastavljivi ABS s 3 načini
Visokokakovostne lastnosti zaščite
Polna LED-osvetlitev
Podrobnosti zaključne obdelave za terensko vožnjo
Agregat
Tip agregata | EURO5, 4-taktni, 2-valjni, Tekočinsko hlajen, DOHC |
Prostornina | 689 cm3 |
Vrtina x gib | 80,0 x 68,6 mm |
Kompresijsko razmerje | 11.5 : 1 |
Maksimalna moč | 54 kW pri 9000 vrt./min |
Maksimalen navor | 68 Nm pri 6500 vrt./min |
Sistem podmazovanja | Moker karter |
Tip sklopke | Mokra, več-ploščna |
Sistem vžiga | TCI |
Zagon | Električni |
Prenos | Konstantni, 6-prestav |
Končni prenos | Veriga |
Poraba goriva | 4,16 l/100 km |
CO2 emisije | 100 g/km |
Uplinjač | Vbrizg goriva |
Šasija
Okvir | Jekleni cevni okvir, Dvojna kletka |
Kot vilice | 27º |
Predtek | 105 mm |
Sistem prednjega vzmetenja | Obrnjene teleskopske vilice |
Sistem zadnjega vzmetenja | Nihajna roka, (link povezava) |
Hod prednjega vzmetenja | 210 mm |
Hod zadnjega vzmetenja | 200 mm |
Prednja zavora | Hidravlični dvojni kolut, Ø 282 mm |
Zadnja zavora | Hidravlični enojni kolut, Ø 245 mm |
Prednja pnevmatika | 90/90–21 M/C 54V |
Zadnja pnevmatika | 150/70 R 18 M/C 70V |
Dimenzije
Skupna dolžina | 2370 mm |
Skupna širina | 905 mm |
Skupna višina | 1455 mm |
Višina sedeža | 895 mm |
Medosna razdalja | 1595 mm |
Najmanjša oddaljenost od tal | 240 mm |
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) | 203 kg |
Prostornina rezervoarja za gorivo | 16,0 l |
Prostornina rezervoarja za olje | 3 l |